Epic Dumpster Bear 1.5 DX: Dumpster Fire Rebirth
"Epic Dumpster Bear 1.5 DX" injects the play control and mechanics from "Epic Dumpster Bear 2" into remixed levels from the indie cult classic "Epic Dumpster Bear" creating a brand new epic adventure of 2D retro platformer goodness. The new blueberry powerup introduces speed as never seen before to help dumpster bear collect every level's speedrunning medal.
Containing a brand new story, new honey and blueberry powerups and exhilarating 3D bonus levels, "Epic Dumpster Bear 1.5 DX" is the dumpster themed gaming event of the decade.