Epyx Rogue
Now you too can experience the thrill of dungeon crawling for the fabled Amulet of Yendor in this pioneering game. Delve deep into this recreation of the original graphical port of Rogue by strategy game giants Epyx, that replaced the earlier text-based interface with pixel-art for the first time.