Escape Academy: The Complete Edition includes Escape Academy PLUS the Escape From Anti-Escape Island DLC AND the Escape From the Past DLC, for a total of over 20 masterfully hand-crafted escape rooms, designed by experienced experts in the field of REAL LIFE escape rooms!
You've just arrived at Escape Academy, a school where promising students train to become the ultimate Escapist.
Experience the entirety of Escape Academy alone in single player OR through two player cooperative play. Available in local or online split screen.
Escape From Anti-Escape Island DLC: After surviving an eventful first year at the Academy, it’s time for a well-earned summer vacation! But when the Escape Jet is shot down over an uncharted island, relaxation turns to mayhem in the outlandish adventure!
Escape From the Past DLC: Visit the Escape Academy of yesteryear in Escape from the Past. This prequel DL puts players in control of Sandra Solange and Eel Barnes all the way back when they began their journey as students at the Academy! Players must successfully navigate (and survive!) five, all new rooms while piecing together clues to deduce a would-be killer’s identity. It's an Escape Academy whodunnit!