Escape Lala 2 - Retro Point and Click Adventure
Find out in this magical Point and Click adventure in the mysterious land of Lala.
Escape Lala 2 is the second installment in the Escape Lala series, with a new story, and much longer gameplay.
Explore this land filled with surprises and beautiful landscapes all handcrafted in retro pixel-art graphics.
From the damp caves down below through a giant castle filled with ancient remains and out to the sunny outdoors, the land of Lala has a lot to uncover.
Escape Lala is a series of Point and Click adventure games / Escape rooms with a nostalgic feel.
Escape Lala is not the regular Escape the Room game, it is full of charming handcrafted pixel-art graphics and musics, and it contains puzzles with magical twists that take inspiration from classic Point and Click adventure games.
Miss the good old Point and Click adventure games? Then you'll definitely love Escape Lala 2!