Escape Room Bundle Triple Pack
You are going to steal a time machine. In this escape room, you must travel through time, explore mysterious places, and solve puzzles to obtain untold treasures. Will you come back alive?
You don't work in a regular assembly line. In this escape room, you will investigate what is really being manufactured in a secret factory. Will you discover the truth?
The School Headmaster needs your help to recover the Philosopher's Stone. Explore your wizardry school, solve puzzles, learn new spells, and put your magical skills to the test. Will you save the school?