Escape Room Pentalogy Bundle
You wake up in a spaceship with no memories. In this escape room with a sci-fi setting you will have to investigate your past solving different puzzles. Will you escape?
You are the test subject. In this dark environment escape room, you have to solve various puzzles to escape from the research center where you are trapped. Will you escape?
You are going to steal a time machine. In this escape room, you must travel through time, explore mysterious places and solve puzzles to obtain untold treasures. Will you come back alive?
You don't work in a regular assembly line. In this escape room, you will investigate what is really being manufactured in a secret factory, explore mysterious places and solve puzzles. Will you discover the truth?