Escape Room Super Bundle
You become trapped in a strange house and it's down to you to use your puzzle solving skills to escape before it's too late!
Play as a secret agent assigned a mission to use your logic and problem solving skills to recover a secret dossier hidden in an unusual town.
Play as a scientist transported back in time to memories of college, now trapped in the past use your puzzle solving skills to escape back to the present time.
Play as an IT expert sent on a mission to track down and stop the hacker group drkFORCE and their underground subway exploit before they escape!