Escape to the Ocean
A storm rages over the ocean... Turtle, Dolphin, Clownfish & friends are lifted high into the sky and stranded deep inland. Following the river, they must swim downstream and journey home to the ocean.
Swim with Turtle, Dolphin, Clownfish, Penguin, Manta, Blue Tang. Control them as the jump in and out of the water, passing through many levels.
A unique game, with bright colorful graphics and cute characters, suitable for children and adults.