Even the Ocean
A lowly power plant technician for Whiteforge City, Aliph, finds her world turned upside-down after a routine maintenance trip goes awry. Now, working directly with Mayor Biggs to face an unknown menace, Aliph must navigate her newfound power and influence to save the city.
Aliph's identities, environmental issues and the world’s fate all hang in the balance of Light and Dark energies.