Event Horizon: Space Defense
Set in the captivating Event Horizon universe, this hardcore game puts you in control of a massive space fleet at war with over twelve alien factions. Make the best decisions in two crucial phases: strategic building and adrenaline-fueled battles.
You will have to trace your own path to victory from a large variety of possible items, features and actions. You should also travel to hunt giant space worms, investigate helpful beacons and scavenge wreckages for new assets.
There is no end to the game, the stronger you become, the stronger your enemies will be. The war lasts forever - defend your station at all costs!