Eventide 2: Sorcerer's Mirror
Embark on a mystical adventure in a forgotten mountain village ruled by an immortal sorcerer. Can you unravel his secret?
Explore an enchanted world full of imps, apparitions, magical animals, and other mysterious creatures taken directly from Eastern European folk and fairy tales.
The decisions you make will influence the fate of characters and the end of the game.