Everafter Falls
You once had a serene and peaceful existence right here in Everafter Falls. Don't you remember?
You wake up to discover your previous life was nothing but a simulation. You've no memory of this place, your quaint animal neighbors, the refreshing wind and fragrant flowers, the little farm you had tucked away just outside town, none of it. But once you spend a little time with your forgotten friends and your helpful pet, doesn't Everafter Falls just feel perfect? Isn't it where you always wanted to be?
Of course, if you need a little help, don't worry! Automated drones can expand your inventory, tend to your harvest, and even help you fight. And your pet missed you more than anything while you were under. They're here to help out around the farm, learning all sorts of neat things, like tilling your soil, watering your crops, and even teleporting you across the map. What? You've never heard of a teleporting cat before?
It's Everafter Falls! Things are peaceful here. There's nothing to worry about... right?