Everything
Everything is an interactive simulation game where every single object in the Universe is a playable character, from atoms to animals to planets to galaxies. The player can manipulate the world in infinite ways and construct their own, while exploring the interconnected relationships between everything. Narrated by the late British philosopher Alan Watts.