Evil Defenders
Evil Defenders is a fun, frenetic defense game: build and upgrade your towers, сast spells to repel enemy forces, use special landmarks and defend the Lands of Evil from invaders!
Feel free to play the game in many different ways through unique tower upgrades, a deep skill tree and 100 in-game achievements.