Evil Nun: The Broken Mask
You have been selected to participate in a religious summer camp that promised to be the ideal place to make friends and spend the summer. Upon your arrival though, you realise that the entire thing is a hoax and you get locked up in a dilapidated school guarded by an evil nun.
You have been selected to participate in a religious summer camp that promises to be the ideal place to make friends and spend the summer. As soon as you arrive at this place, you realise that it is a hoax. You are locked in a dilapidated school guarded by Sister Madeline, an evil nun who punishes children with her gigantic hammer.
You will have to escape from the school at all costs, although along the way you will discover that you are not the only child trapped. Don’t get surprised when Sister Madeline follows you into hard to reach places.