Extreme City Delivery: Bike Ride Simulator
You will take on the role of a fearless courier who quickly and dexterously overcomes the urban jungle on his bike. Explore various areas of the city, from densely populated streets to branching alleys. Each delivery is a new opportunity to test your navigation and route planning skills.
Be careful and avoid collisions, because falling off your bike can cost you precious time! Accelerate as much as possible, but remember about safety! Your speed can help you deliver the order on time, but do not forget to manoeuvre carefully to avoid accidents.
Get ready for a bike adventure where speed and caution go hand in hand. Test your skills and become the best courier in the city!