Embark on an epic adventure as Eyra, a young priestess of the Koruhaurus tribe, in Eyra: The Crow Maiden! A captivating 8-bit indie game that blends exploration and action platforming elements. Join Eyra and her loyal crow companion, Nunkamah, on a perilous quest to rescue the kidnapped warriors of their tribe from the clutches of the evil Infernal Marauder.