FINAL FANTASY I-VI Bundle
The games that inspired a generation come to life once more, in the ultimate 2D pixel remaster!
Gameplay is improved with modernised UI, and extras such as a bestiary, illustration gallery and music player allow further immersion into the world of the game.
This bundle lets you purchase all six games from FINAL FANTASY 1 to FINAL FANTASY 6 at a discount price.