FINAL FANTASY IX
Zidane and the Tantalus Theater Troupe have kidnapped Princess Garnet, the heir of Alexandria. To their surprise, however, the princess herself yearned to escape the castle. Through a series of unusual circumstances, she and her personal guard, Steiner, fall in with Zidane and set out on an incredible journey.
Meeting unforgettable characters like Vivi and Quina along the way, they learn about themselves, the secrets of the Crystal, and a malevolent force that threatens to destroy their world.
Fill your Trance gauge as you sustain hits in battle. When fully charged, your characters will enter Trance mode, granting them powerful new skills!
Never let items go to waste. Combine two items or pieces of equipment together and make better, stronger items!
Whether it's Chocobo Hot and Cold, Jump Rope, or Tetra Master, there are plenty of minigames to enjoy when you're not off saving the world. You can even earn special item rewards!