A remodeled 2D take on the fifth game in the world-renowned FINAL FANTASY series! Enjoy the timeless story told through charming retro graphics. All the magic of the original, with improved ease of play.
The King of Tycoon has sensed a disturbance in the wind. When the crystals that balance the powers of the world are threatened, the king hastens to the rescue...only to go missing. Somewhere a young man and his Chocobo find themselves drawn toward friends that will change their destiny.
(This remaster is based on the original "FINAL FANTASY V" game released in 1992. Features and/or content may differ from previously rereleased versions of the game.)