FINAL FANTASY VIII Remastered
The Republic of Galbadia, under the influence of the sorceress Edea, mobilises its great armies against the other nations of the world.
Squall and other members of SeeD, an elite mercenary force, join hands with Rinoa, a resistance fighter, to fight against Galbadia's tyrannical rule and to prevent Edea from fulfilling her ultimate goal.