FINAL FANTASY XV POCKET EDITION HD
After years of fighting, the nations of Lucis and Niflheim at last agree to an armistice.
As a symbol of this promised peace, Noctis, crown prince of Lucis, is to wed the Lady Lunafreya of Tenebrae.