Faaast Penguin
From high-speed water slides and desert pyramids to exploring massive waterfalls in the jungle, or even up in the clouds—you are invited to take a 10-minute tour of up to four courses from a variety of options.
The four resort activities are elimination-style races to knock others out of the party!
The top points earner is our winner—time to grab your win and maybe a mackerel on the way out!
Solo play, up to 4-penguin party play, and custom matches for up to 40 penguins.
Experience thrilling and chaotic knockout action racing and join the penguin vacation!
“Faaast Penguin” utilizes Epic Online Services to facilitate cross-platform play.