Fairune Collection
Fairune is a retro-styled adventure RPG. Our heroine embarks upon a journey to unlock three mysterious statues and seal away a great evil. Throughout the journey she will need to solve puzzles, fight monsters, discover new weapons and improve her abilities.
Fairune 2 brings our heroine back for another perilous quest, this time to find a lost fairy. This sequel delivers a bigger world for those that are ready for the challenge.
Fairune Origin, being released for the first time, offers an intriguing look at the beginnings of the IP. It provides a short but fun adventure and illustrates how SKIPMORE conceptualised the gameplay of the two games that followed.
Fairune Blast is an unlockable treat, meanwhile, to offer something completely different. It’s a colourful shoot-em-up, perfect for pick-up-and-play action on the Nintendo Switch!