Long ago, a war raged between two powerful deities. The conflict endured until each was sealed into the great unknown, scattering their Godly weapons across the world. These lost weapons - now known as "Furies" - are highly prized by warriors who call themselves "Fencers" and it is said that whoever collects a Fury shall be granted one wish. By chance, a young man named Fang pulls a Fury from a stone and inadvertently becomes a Fencer himself. Now he must choose which deity to awaken!