The ultimate farming experience!
From the creators of Avatar Farm comes Farm Together, the ultimate farming experience!
Grow crops, plant trees, take care of the animals, and much more! Spend your hard-earned money in new buildings and facilities for your farm! Earn experience to unlock hundreds of new items!
Stay for as long as you want! In Farm Together time advances even if you're not online, so you can be sure you'll have something to do when you come back later.
Manage your farm all by yourself, allow entrance only to your friends, or open it to the public and start cultivating together! A simple permission system allows you to limit what strangers can do, so they can help with it without risks of vandalizing.
Decorate the house interior however you like, and spend some time cooking some recipes, painting, or even composing music!