Farming Simulator Kids
Farming Simulator Kids introduces the growing generation to the colorful and fun world of farming and blooming nature – educating and entertaining them in a child-friendly and sheltered environment. Suited for all ages and easy to play.
With cute aesthetics, Farming Simulator Kids invites young players to live a cozy farm life. Children explore farm locations to grow and harvest healthy crops, or care for adorable farm animals like cows, chickens, or geese. As big tractors and other vehicles are a must, kids can operate a variety of machines by renowned manufacturer John Deere.