Farmquest - A Hidden Object Search Game for Kids and Toddlers
Everything on Joe's farm is in chaos. Everything urgently needs to be put back in order here. Help Joe find important objects and hidden treasures on his farm.
Farmquest can be played by children of any age. Thanks to the fully voice-activated interface, even toddlers are able to explore the hidden object pictures on their own. They do not need to be able to read to have a sense of achievement. Concentration and attentiveness are taught in a playful way.