Fate/stay night REMASTERED
The remaster is based on the 2012 release of Fate/stay night Realta Nua, featuring series-first adaptation into languages such as English and Simplified Chinese, as well as graphics and animations rendered in full HD. Experience in vivid detail the story of Shirou Emiya, a teenage boy with dreams of becoming a Hero of Justice, and his battle revolving around the omnipotent wish-granting vessel, the Holy Grail.
With numerous entries in the ever-expanding Fate series, including the mobile game Fate/Grand Order, the curtains of Fate, the Origin, rise once again.
During the Fourth Holy Grail War ten years ago, Shirou Emiya was saved from amidst the fires of war by the self-proclaimed mage Kiritsugu Emiya.
On one quiet eve, Shirou gets involved in the Holy Grail War and is assailed by a Servant.
Just as the glint of steel threatens to take his life, a girl clad in knightly armor appears to stop the fatal attack.