Fearmonium
Fearmonium is a psychedelic metroidvania with an expressive aesthetic where suspense joins together with humor.
You play as a phobia growing inside the confused mind of a teenage boy named Max. Discover a nightmarish world of his consciousness to explore. Get ready for a psychological world teeming with 2D platform exploration, memorable enemies, unique abilities, and incredible hand-drawn art.
Fearmonium poses the important question of whether fear always causes irreparable harm, or whether phobia can change life for the better.