Feathery Ears
A retro styled 3D platformer that lets players come at challenges from whatever angle you want. Ashley Dengra is a 9th grade artist with a sketchbook to doodle her "Original Characters" like Misa Ikko, the green-haired, feathery-eared fire sword girl with a great fluffy green tail.