Feeble Light
Blast off as a little star trying to rid the cosmos of angry celestial beings in Feeble Light, a 3-tone pixel art shoot’em up where minimalistic presentation makes way for precision controls and fluid animation! Inspired by genre classics, Feeble Light is a vertical bullet hell where you’ll fire at enemies with starlight, dodge asteroids, evade incoming projectiles and build up bomb energy for devastating counterattacks! In a tight spot?