Ferris Mueller's Day Off
From the creators of Forever Lost which has had over 5 million downloads worldwide!
“Life moves pretty fast.” says Ferris Mueller, a barnyard mule. “If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.”
Ferris Mueller’s Day Off —a point’n’click game from the creators of Forever Lost — is all about searching for a mule that is off sick. It’s full to the brim with clever puzzles, interesting characters, colourful locations and puns galore.
It is your role as the headteacher and owner of Ferris to find him and bring him back. Speak to the townspeople and solve puzzles to find the 9 golden carrots that Ferris has hidden for you to locate.
In the immortal words of a certain character, from a certain detention-based movie we're not allowed to mention, “We're all pretty bizarre. Some of us are just better at hiding it, that's all.”