The super-intelligent little ferrofluid, which has gained the ability to move. You will need to find your way out of the levels you are on.
The game is set in a 2D sandbox, the zones are differentiated between Floor, room to move and lethal zones or objects. It is a game without gravity, you can walk on the walls and on the ceiling.