Fhtagn! - Tales of the Creeping Madness
Play as one of four cultists intent on destroying the world by summoning an Ancient Horror.
Decide how you will be preparing for the final ritual by visiting various locations in the unsuspecting town of Arkham and navigating iconic Lovecraftian events.
This boardgame-esque game shines in local co-op with friends and it is a casual game that will provide loads of entertainment.
With snazzy graphics, betrayal is best served with a jazzy/swing soundtrack and neo-noir visuals.