Fibbage is the lying, bluffing, fib-till-you-win multiplayer trivia party game from the makers of YOU DON’T KNOW JACK! Play with 2-8 players!
Fool your opponents into thinking your bluff is true and you’ll rack up the points! But be careful, if you pick an opponent’s bluff, they’ll be doing a Fibbage fancy dance.