Fight'N Rage
Set in a far future where humans are enslaved by mutants, Fight’N Rage is a side-scroller beat’em up inspired by the classics from the 90's arcade gems.
In a world where “the law of the jungle” prevails… two humans and a mutant rebel are willing to fight in order to stop this madness.