Fill-a-Pix: Phil's Epic Adventure
Create beautiful pixel art as you reveal 120 amazing photographs from Phil's epic trip around the world!
Fill-a-Pix is a new picture logic puzzle from the makers of Pic-a-Pix Deluxe, but with huge, scrollable puzzles up to 100 squares wide, you'll reveal pictures much larger and more detailed than ever before!
The unique Smart Cursor makes playing fluid and satisfying. Options to show where to go next and check your progress so far mean you'll never get stuck.
You only need to learn this one rule to start playing Fill-a-Pix but to make sure you understand all the techniques, a full interactive tutorial is included!