Choose your destinations
To save a lost village in the Far North of Siberia, Mariska and Vassilissa embark on a road trip. They will come across myths and legends rooted in this area. Will you reach your destination without succumbing to the dangers inhabiting these hostile lands?
Your journey will lead you through different situations depending on the choices you make. You will meet twenty colorful characters such as Koschei and Baba Yaga. You can visit unexplored places from the map or discover the outcomes of other choices anytime by replaying the game!
Encounter legendary figures all over the map and admire them as you progress. This universe, hand-drawn by Quentin Vijoux and written by FibreTigre (Out There, Game of Rôles), unleashes the enchantment of Slavic culture.