Fishing Fighters is a unique competitive experience sure to lure not only fishing enthusiasts, but friends and family as well.
Catch the game’s extensive Story Mode where you take on challenging rival battles in search of the elusive legendary fish.
Select from an ocean of options, including deep sea, river, and lake fishing, along with a boatload of bait, lures, and equipment.