Fit My Zoo
Picture this: your Zoo pals have embarked on a lavish holiday retreat to an exclusive hotel with a sprawling pool oasis, just for them. But there's a snag – they're all vying for space on a colossal floatie, and they need your finesse to make it work.
Every level unveils a menagerie of creatures, each itching for a spot to lounge and unwind on the floatie. Get ready to mingle with 28 different breeds, from slinky snakes to cuddly pandas, regal lions to quirky capybaras, and beyond!
Get ready to embark on a zoo-tastic adventure filled with laughter, relaxation, and the untamed charm of our beloved animal buddies. Let's make this vacation one for the jungle history books!