Flightpath: Adventures in Venaris
Welcome to Venaris, a small planetary system where an underground criminal organization known only as the Syndicate continuously terrorizes citizens while the corrupt planetary administration is ineffective at bringing the organization down. Three skilled individuals have now decided to take matters into their own hands!
Flightpath: Adventures in Venaris is a top-down vertical shoot’em up where choices presented in certain stages drastically alter the way the narrative unfolds. With multiple paths, unique content for each pilot you choose, specific tasks to complete, procedurally generated levels and unpredictable enemy attack patterns across 10 stages, Flightpath: Adventures in Venaris offers a wealth of replay value as you explore its narrative possibilities!