Break BAD...
When the vicious Calaveras drug cartel raids his home, Kaktus breaks bad in a hardcore journey to save his foster family. Reveal the dark side of the wacky 80s punk and flip the switch to obliterate anyone in his path!
When you fight alone against the vicious cartel, the end justifies the extreme. Switch Kaktus into the RAGE mode to make raiders get what they deserve. Fuel up with tequila and adrenaline-pumping substances to annihilate your enemies into oblivion.
If you don't want to find yourself in an open fight with the hostiles without a plan, you can always try to sabotage their actions! Strategize and challenge your reflexes: dodge bullets, equip various armor, set ambushes and traps and make use of the interactive environment to get rid of the thugs. Forklift lowrider? It’s on!
Immerse yourself into 11 unique locations and beautifully hand-crafted levels inspired by Latin-American aesthetics, classic retro games, and critically acclaimed VHS action flicks.