Floating Cloud God: Anniversary Edition
In this new version of 'Floating Cloud God', all-new gameplay features meet with updated enemies and tougher boss battles to provide a fresh celebration of The Power of Love!
Playing as Floating Cloud God, protect your followers to earn their love, then use that love to fly faster, shoot stronger, split your shots, or boost the power of your demon-seeking Cloud Burst! You can even turn love into Cloud Cover, to shield your worshippers when they are in danger!