Flowing Lights
Puzzle elements! They offer a challenge for the brain on top of the immediate fun of destroying monsters. Deeper challenges, deeper sense of achievement!
Each fight has been designed as a puzzle that requires a new tactic. Thanks to a unique system of terrain and physics, bullets flow like a liquid and create new and gripping gameplay situations. The goal is not only to destroy all enemies but also to find the right tactic to do so! This may require several attempts so Flowing Lights has been designed to facilitate experimentation. Failing and retrying is part of the game! Fights can be restarted instantly and without any penalty.
Flowing Lights was designed to be easy to learn and difficult to master. It's a game for players who like a challenge. Each fight can be won with 4 levels of achievement: C, B, A and S. Ranks A and S can only be achieved by completing all Combos, which adds new challenges for the best players. However, the game is easily accessible with playable tutorials and training modes.