Flupp The Fish
Escape: Help Flupp to escape! Dive at the right time to float through the water. Avoid rocks and jelly fishes, they slow you down. Collect stars and diamonds to get faster and faster and swim away from the monster fish.
Rush: Drive with a car and collect stars to get faster and faster. But be careful, there are some holes and enemies, you have jump over them. Try to get waterdrops to fill your fishbowl!