Fly O'Clock
Fly O’Clock is a tiny, highly-addictive, single and local multiplayer arcade game. Play as a Fly jumping on the clock face while avoiding the clock hands - jump as fast as you can and leave your opponents behind!
Jump fast and unlock all of the unique characters, fun watches, and hats! Style your favorite insect the way you want!