Flying Soldiers
Spikes, traps, electric fences, and rings of fire are just some of the many dangers these daredevil soldiers must avoid over a total of 45 missions. You'll find yourself with three types of birds with different skills, but even the boldest won't make it through without your help.
It's not only about strategic placement of the limited objects available throughout the terrain. You also have to think about the soldiers' positions and skills; timing their movements right; and how they interact with objects.