Fobia
A little girl tries to escape from her fears overcoming various obstacles in her path.
Fobia is a hard puzzle-platformer adventure game, where you will have an adventure in a mysterious world full of dangerous situations, enemies and challenging puzzles. Anything in the game can kill you. Everything is not what it seems.