Food Boy
1980's Paperboy meets 2020's Food Delivery Service! Inspired by the classic Paperboy, Food Boy gets players to deliver pizzas in urban environments in an exciting arcade format.
Food Boy brings a mixture of classic arcade elements with a modern, smooth gameplay. Throw pizzas at your costumers to make perfect deliveries and knock out enemies to get the highest scores!
A fun soundtrack and modern brazilian references allow everyone to know a little bit miore about brazilian street culture!
Pizza-throw your way through 4 different worlds with unique challenges and aim for the perfect scores!